فرشته ای که گریخت ..

فرشته ای که گریخت ..

إِنَّمَا ذَلِکُمُ الشَّیْطَانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیَاءهُ فَلاَ تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ ﴿۱۷۵﴾

«در واقع این شیطان است که دوستانش را می ترساند پس اگر مومنید از آن نترسید و از من بترسید.»

(سوره مبارکه آل عمران )

بایگانی

یک قدمیِِ کفر ایستادن ..

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

6 . وضعیت فعلی شیطان‌پرستی در ایران

وضعیت فعلی این گروه‌ها در ایران در 5 بند خلاصه می‌شود:

1- تحرک در اینترنت

وبلاگ‌نویسی ،‌گفتگو در محیط یاهو 360 درجه ، سایت کلوپ دات کام ، دریافت خبرنامه‌ها و ... از جمله تحرکات اینترنتی شیطان‌پرستان ایرانی است که تاکنون نیز ادامه دارد.

2- ترویج نمادها

مغازه‌ها و اصناف فروشنده زیور‌آلات نقره‌ای، فروشگاه‌های پوشاک جوانان و بانوان علی‌الخصوص در شهر تهران وظیفه عمده ترویج شیطان‌پرستی در داخل کشور را بر عهده دارند. در برخی موارد حتی می‌توان اظهار کرد که فروشندگان و مدیران حتی اطلاع اندکی از محتوای عمل خود ندارند. همچنین گفتنی است برخی از چهره‌های مطرح موسیقی پاپ و متالیکا در تهران و شهرستان‌ها به کرات و از طرق مختلف این نمادها را حمل و معرفی و به صورت مستقیم و غیرمستقیم به ترویج آنها می‌پردازند. سایت‌ها و وبلاگ‌های فارسی‌زبان نیز نقش عمده‌ای را در گسترش و معرفی این نمادها ایفا می‌کنند.

3- ترویج متالیکا

گروه‌های موسیقی متالیکا همچون گروه "رامان" و گروه (DSD) که توسط "بابک خواجه‌پور، ژانو باغومیان‌، لویک یومیان و کارن آراکلیان" اداره می‌شود به عنوان شاخصی از فعالیت رو به گسترش گروه‌های متالیکا قابل ذکر هستند.

4- پارتی‌های شبانه

 پارتی‌های شبانه " رپرها " ، جشن‌های فارغ‌التحصیلی و مهمانی‌ها خاص دوستانه همواره به عنوان کانون فعالیت شیطان‌پرستان قابل ذکر هستند . در این مراسم و هر بار گروهی از جوانان با انواع و اقسام مختلف با اندیشه‌ها و ظواهر شیطان‌گرایی آشنا و یا جذب آنها می‌شوند.

5- همکاری با سلطنت‌طلب‌ها

اوایل سال گذشته میلادی خبری در وبلاگ‌های وابسته به شیطان‌پرستان ایران منتشر شد که‌ " اهریمن " سر کرده ایشان پیوستن گروهش را به " انجمن پادشاهی ایران " اعلام می‌کرد. (نحوه ورود و شکل گیری گروه‌های شیطان‌پرستی در ایران (2)، خبرگزاری فارس، 11/10/86.)

  • اکرم شیخی

نظرات  (۲)

عالی بود ....ولی ای کاش حداقل توی کشور جلوی تبلیغات گرفته بشه
عالیه ولی مردم ما وجوانان ما  نا آگاهانه به این سمت کشیده شدن چون بیان میشه که جوان جواب سوالات شرعی خودش را منطقی دریافت نمیکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی