فرشته ای که گریخت ..

فرشته ای که گریخت ..

إِنَّمَا ذَلِکُمُ الشَّیْطَانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیَاءهُ فَلاَ تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ ﴿۱۷۵﴾

«در واقع این شیطان است که دوستانش را می ترساند پس اگر مومنید از آن نترسید و از من بترسید.»

(سوره مبارکه آل عمران )

بایگانی

از ماست که برماست ..

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹ ب.ظ

شیوه‌های تبلیغ

1-3- انتشار سی‌دی ، کاست و پوستر مربوط به خوانندگان متالیکا

2-3- گسترش یافتن سایت‌ها وبلاگ‌های مربوط به شیطان پرستی

3-3- تبلیغ و اطلاع‌رسانی از طریق پارتی‌های شبانه و گفتگوهای دوستانه علی‌الخصوص در مناطق مرفه شهرهای تهران، شیراز و ...

4-3- تبلیغ در تالارهای گفتگوهای مجازی

زمینه‌های جذب

باید یادآور شد که علاوه بر تمامی موارد مورد اشاره در این بخش یعنی زمینه جذب" باید به تکرار برخی از آنها پرداخت،که در کشورمان دارای باز‌خورد مثبت بوده است .

1-4- موسیقی متال: این موسیقی در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای اسلامی و عربی به گونه‌ای که شرح آن رفت ، وارد شد و توانست پس از مدت کوتاهی به دانشگاه‌های بزرگ کشور همچون دانشگاه تهران ، دانشگاه شهید بهشتی ،‌ دانشگاه فردوسی و ... راه یابد.

2-4- افول معنویت: اگرچه در بسیاری موارد ، ایران اسلامی در جایگاه بالاتری از معنویات قرار دارد . ‌لکن سیر جهانی و فراگیر تلاش های قدرت‌های بزرگ فرامنطقه‌ای برای استحاله فرهنگی و از سوی دیگر ماشینی و صنعتی شدن مناسبات جاری و تاثیرپذیری مردم کشورمان از شرایط جهانی زمینه‌ای برای رشد چنین جریاناتی را فراهم نموده است .

باید توجه داشت روند رو به رشد استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای نیز عامل تعیین‌کننده در جذب و گرایش یافتن به این گروه‌ها می‌باشد.

3-4- سرمایه‌گذاری: در بخش‌های قبل اشاره کردیم که سازمان های جاسوسی کشورهای غربی تلاش سازمان یافته‌ای را برای استحاله فرهنگ جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده و مدت‌هاست که می‌کوشند تا به " تهی‌سازی فرهنگی " جوانان کشور عزیزمان بپردازند . دشمن در این راه مبالغ هنگفتی را نیز تدارک دیده‌است

4-4- اینترنت: رشد تعداد مخاطبین شبکه جهانی اینترنت طی سالیان اخیر آسیب‌هایی را متوجه نظام فرهنگی کشور نموده است که از جمله می‌توان به فعالیت شیطان گرایان اشاره کرد. اما عمده فعالیت این افراد در قالب وبلاگ‌نویسی صورت می‌پذیرد، این دست از وبلاگ‌ها همزمان با اعلام موجودیت "جنبش شیطان‌گرایان ایران" فعالیت خود را آغاز کرده و اظهار می‌نمایند که توسط فردی به نام مستعار "اهریمن" در ایران هدایت می‌شوند. روند ارتباط‌گیری و فعالیت وبلاگ‌های مذکور بدین صورت است. افراد پس از تکمیل فرم ثبت‌نام یک ایمیل در صندوق پست الکترونیک خود با موضوع خوش آمد‌گویی دریافت می‌کنند و پس از برقراری ارتباط با ایشان و در صورت جلب اعتماد به برخی از مهمانی‌های شبانه و یا پارک‌ها برای آشنایی دعوت شده و مورد راهنمایی قرار می‌گیرند.

این وبلاگ‌ها عمدتا فعالیت خود را در چندین محور: انتشار عکس‌های شیطان گرایان جهان، انتشار نامه شبیه به نامه های مسیحیان شیطان‌پرست خطاب به خداوند متعال که بار سیاسی نیز دارد ، دنبال می‌نمایند . به عنوان مثال وبلاگ شیطان در این خصوص می‌نویسد: "چرا چیزهایی را که به اطرافیانم دادی به من ندادی؟ و چرا می‌خواهی بدبختی مرا ببینی؟ چرا منو ازین دنیای کثیف و از بین کسانی که ازشون نفرت دارم رها نمی کنی؟ حالم از زندگی بین این لجن به هم می‌خوره. جلوی پای من کم سنگ انداختی؟ کم آدمهایی رو مثل من بدبخت کردی."

نظرات  (۲)

  • پرواز سپید
  • یا امام غریب!!!
    سلام
     خدا به ماها بصیرت و علم بده! ممنون از پست هاتون برای من که خیلی حرف داره!
    نکته های آموزنده و جالبی داشت این پست .
    واقعا دونستنشون برای همه واجبه .
    ممنون از وبلاگ خوبتون .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی